سبد خرید
0 گزینه‌ها - 0 ریال
سبد شما در حال حاضر خالی است!
محصول شما هزینه

شرایط فروش

شرایط بازگشت محصولات فروشگاه چیست؟

اولین هدف فروشگاه ابزارتک رضایت کامل شما خریداران محترم می باشد. به این منظور امکان بازگشت کالاهای مجاز تا 7 روز از زمان تحویل امکان پذیر است. برای بازگشت کالا ابتدا با تیم خدمات فروشگاه تماس بگیرید. تیم ما ابتدا شرایط مجاز برگشت کالای مدنظرشما را کامل توضیح خواهند داد،اطلاعات شما را ثبت کرده و فرایند برگشت کالا آغازمیشود. مشتریان عزیز شهرستان کالای موردنظر را به همراه فاکتور ازطریق پست ،به آدرس انبار  برگشت خواهند داد. فقط برای شهر تهران، امکان جمع آوری کالای بازگشتی در محدوده زمانی مجاز برای کالاهای مجاز، توسط سرویس حمل وجود دارد. به این منظور، از طرف تیم ارسال باشما برای هماهنگی زمان تماس خواهندگرفت.

 

شرایط مجاز بازگشت کالا چیست؟

لطفا جهت جلوگیری از بروز هرگونه سوء تفاهم احتمالی، هنگام تحویل کالا، حتما آن را از هر لحاظ بررسی فرمایید و سپس تحویل بگیرید. به هر دلیلی که اثبات گردد اشتباه از جانب ما بوده است شما مجاز به برگشت کالا می باشید و هزینه حمل کالا به عهده ما می باشد در غیر اینصورت امکان برگشت کالا وجود ندارد. 

 

شرایط ارسال

روش های ارسال کالا به چه صورت می باشد؟

برای کاربران شهر تهران ارسال کالا از طریق پیک صورت خواهد گرفت. برای ساکنین شهرستان با توجه به سهولتاز طریق یکی از روش های ارسال از طریق تیباکس، ارسال از طریق باربری و ارسال از طریق پایانه اتوبوس رانی امکان پذیر می باشد.

همچنین امکان تحویل حضوری کالا امکان پذیر می باشد. لازم به ذکر است در صورت تحویل حضوری هماهنگی تلفنی قبل از حضور الزامی است.

 

 

چقدر طول می کشد کالا پس از ثبت سفارش برای من ارسال شود؟

بستگی به نوع کالای انتخاب شده دارد. در مورد مشتریان تهران، پس از تامین کالا، از طریق پیک 1 الی 2 روز کاری زمان خواهدبرد. در مورد مشتریان شهرستان، با توجه به نحوه پرداخت، بسته به نوع ارسال کالا پست جمهوری اسلامی ایران، تیپاکس،پیشتازو پایانه اتوبوس رانی متغیر خواهد بود.

 

هزینه ارسال کالا چگونه است؟

هزینه ارسال برعهده مشتری میباشد.

 

آیا امکان تغییر آدرس وجود دارد؟

قبل از ارسال کالا از طرف تیم ارسال  از طریق تماس تلفنی زمان ارسال اعلام می گردد. در صورت تغییر آدرس در همان زمان می توانید آدرس جدید را اعلام فرمایید.

 

من سفارش خودرا کنسل کرده بودم اما سفارش به دست من رسیده است. باید چه کنم؟

اگر به هر دلیلی سفارش کنسل شده از سمت شما دوباره ارسال شده است، لطفا از مامور پست یا پیک تحویل نگرفته و از دریافت امتناع نمایید. اگر به هر دلیلی در آن زمان تحویل گرفتید، خواهشمندیم شرایط بازگشت کالارا مطالعه فرمایید.

 

اگر من تماس بگیرم و درخواست ارسال سریع داشته باشم،امکان پذیر است؟

با توجه به نوع کالا سفارشی شما پس از بررسی و تامین کالا در خصوص ارسال سریع کالا با شما تماس خواهد گرفته شد.

 

‏برگه تحویل کالا چیست؟ چرااهمیت دارد که آن را به دقت بخوانم سپس امضا کنم؟

برگه تحویل کالا در واقع سندی است که پیک  آن را به هنگام تحویل کالا به شما، در اختیارتان خواهد گذاشت. این برگه فهرستی از انتظارات فروشگاه از شما به هنگام دریافت و پذیرش کالاست. فروشگاه ابزارتک فرض می‌کند که شما به عنوان مشتری با امضای این برگه، از شرایط و ضوابط پذیرش کالا و بازگرداندن آن مطلع هستید. بر این اساس از شما انتظار می‌رود که پیش از پذیرش سفارش خود، کالای ارسالی را به طور کامل و درست بررسی کنید و از تطابق اطلاعات روی جعبه با کالایی که در سایت ثبت کرده‌اید، اطمینان حاصل کنید. بر این اساس با امضای این برگه، دیگر قادر به بازگرداندن کالا برای تعویض و یا بازپرداخت پول نخواهید بود. با این حال اگر در زمان شروع استفاده از محصول به مشکلی برخوردید، خوشحال خواهیم شد که برای حل آن با تیم خدمات مشتریان سایت تماس بگیرید.

 

من سفارش خود را تحویل گرفتم و برگه تحویل آن را نیز امضا کردم. اما متوجه شدم که از آن رضایت کامل ندارم. آیا می توانم درخواست تعویض کالای خود را داشته باشم؟

خیر. متأسفانه طبق شرایط و ضوابط فروشگاه ابزارتک برای تعویض و یا بازپس‌گرفتن کالا به خاطر مشکلاتی که در هنگام تحویل قابل مشاهده است و دلایل مشخص بر روی بسته‌بندی کالا، امکان‌پذیر نیست. خواهش می‌کنیم به این نکته توجه داشته باشید که شما با امضای برگه تحویل کالا، سفارش خود را پذیرفته‌اید و تنها در صورتی که در هنگام استفاده از آن به مشکلی خوردید، می‌توانید از تیم خدمات مشتریان ما کمک بخواهید. در این صورت همکاران ما خوشحال خواهند شد که برای برطرف شدن مشکل شما را یاری کنند.

تماس با ما

  • icon
    آدرس : تهران-لاله زار جنوبی-کوچه اتحادیه-پاساژ اتحادیه-همکف-پلاک ۸     
  • icon
    تلفن : 33909838-021
               021-33909839
  •            09197328869  whatsapp

باما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

تلفن رایگان: 33909838 - 021

بالا

Main Menu